چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
إسماعيل هنية

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر علی‌السلام شهرستان کامیاران گفت: بی‌گمان این تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران از سوی جبهه مقاومت بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، در سخنانی ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی در تهران توسط عوامل صهیونیستی در سخنانی اظهار داشت: بامداد امروز اسماعیل هنیه؛ رهبر دفتر سیاسی جنبش حماس توسط عوامل صهیونیستی در تهران به شهادت رسید.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران ادامه داد: این حرکت و این عمل نمونه بارز تروریسم جهانی و دولتی است و نشان داد که اسرائیل به هیچ چیزی پایبند نیست و جان افراد و انسان‌ها برای او هیچ ارزشی ندارد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران به نوعی تجاوز به حریم یک کشور ثالث محسوب می‌شود و بی‌گمان این کار صهیونیست‌ها نه تنها یک ترور و یک توطئه علیه یک انسان آزادی بخش می‌باشد بلکه به نوعی تجاوز به حریم خاک کشور دیگری است و این خود عملاً نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها با ایران و لبنان و حماس و دیگر کشورهای محور مقاومت دشمنی سختی دارند و این کینه خود را بامداد امروز در عمل نشان دادند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: بی‌گمان این تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران از سوی جبهه مقاومت بی پاسخ نخواهد ماند.

این استاد حوزه یادآور شد: صهیونیست ها برای دستیابی به نیات شیطانی خود دست به هر عمل غیرانسانی می زنند و نمونه بارز آن را بامداد امروز دیدیم.

وی ادامه داد: امروز صهیوینست ها در حمال دریوزگی و استیصا دست به هر جنایتی در مقابل دیدگان جهانیان می زنند زیرا می‌داند که مجامع بین‌المللی و دیگر کشورهای غربی و اروپایی در چنین مسائلی نه تنها مخالفتی ندارند بلکه در عمل حمایت نیز می‌کند.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود ضمن تسلیت مجدد به ملت فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی، عنوان داشت: شهادت اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران و شهادت دیگر شهدا در مدت ۱۰ ماه گذشته توسط صهیونیست‌ها را نمی‌توان یک راهبرد جنگی برای آنها محسوب کرد و این کارها تنها چهره شیطانی آنان را بیش از پیش برای ما روشن‌تر خواهد ساخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha